Reklám

2016.06.10. 13:14

Magyarországon a Koto Autóház a legjobb (x)

A Toyota Motor Europe (TME) idén májusban, Rómában megtartott ünnepségén hirdette ki az "Ichiban" európai ügyfél-elégedettségi díj győzteseit. Eredményei alapján, 2016-ban is a Kaposváron és Nagykanizsán működő Koto Autóház Kft. bizonyult Magyarország legkiemelkedőbb minőségű Toyota márkakereskedésének.

Az 'Ichiban', az 'Okyakusama Ichiban', az ügyfél az első kifejezésből származó japán szó, elsőt vagy elsőszámút jelent. Ebben a szellemiségben 2007. óta értékeli az európai Toyota márkakereskedőket a Toyota Motor Europe (TME). Az Ichiban Díj olyan európai elismerés, amelyet évente adományoznak annak a Toyota kereskedésnek, amelyik a legmagasabb szinten szolgálja ki ügyfeleit az értékesítés, a vevőszolgálat, és a szerviz területén. A Koto Autóház 2009., 2012., és 2015. után 2016-ban is elnyerte Magyarországon a legjobb Toyota kereskedésnek járó díjat.

 

Középen Tóth László és Sándor Zoltán tulajdonosok a díjjal

Az 1992-ben alapított cég az Ichiban-díj tízéves története során már negyedik alkalommal nyerte el a Toyota Motor Europe legmagasabb szintű elismerését. A díjátadó ünnepségen felszólaló Dr. van Zyl, a TME elnök-vezérigazgatója azt mondta: - Nem elég, hogy ügyfeleink számára mi vagyunk az első számú autómárka: ugyanilyen lényeges, hogy az ügyfél legyen a legfontosabb minden kereskedés minden dolgozója számára, a recepcióstól a szerelőkön át Önökig. Az Ügyfélajánlás nem statisztikai feladat, nem a számokról szól, hanem arról, hogy valódi kapcsolatot építsünk ki ügyfeleinkkel.

A Toyota számára mindig is rendkívül fontos volt a vállalat alapelveinek részét képező „Az ügyfél mindenekelőtt” filozófia. Elismerve az ügyfelek érdekében tett erőfeszítéseket az értékesítés és a vevőszolgálat területén, összesen negyvenhat díjat osztottak ki harmincnégy ország kétezer-háromszáz kereskedői között.

A megújult kaposvári márkakereskedés

- Évek óta bizonyosságot nyerünk, hogy érdemes a minőségbe energiát fektetni. Nem csak arról van szó, hogy a bevételeinkből pénzt áldozunk fejlesztésekre, a környezetünk megújítására. Hanem arról az összetett figyelemről, és látásmódról, amely képzéseink által felkészítheti munkatársainkat vevőink elvárásainak kiemelkedő szintű teljesítésére. Tanulni, kérdezni, jó megoldásokat találni, kifogástalanul kommunikálni. Ezt napi szinten szükséges gyakorolni, ellenőrizni. A kiváló, világelső Toyota márka mellett talán ebben is rejlik a siker. Magam is folyamatosan tanulok, és új megoldásokat keresek, mert hiszek a példamutatásban. Igyekszem nyitott érdeklődéssel tanulmányozni az új technológiákat, és tovább támogatni a hybrid flotta sikereit. Tudom, hogy sokan félnek a hybrid-rendszertől, főleg a nagyteljesítményű akkumulátorától, de lassan már két évtized tapasztalatából állíthatom, alaptalan az aggodalom. Egyébiránt a gyár szakszerű karbantartás mellett erre tíz év garanciát vállal. Meggyőződésem, hogy a legtakarékosabb, legolcsóbb fenntartású és a legmegbízhatóbb technológia a személygépjárművek piacán – vallja Tóth László a Koto Autóház tulajdonos ügyvezetője.

A Toyota számításai szerint április 30-ig bezárólag a Toyota hybrid gépjárművek - az általuk kiváltott, hasonló méretű és menetteljesítményű, de hagyományos hajtásláncú modellekhez képest mintegy 67 millió tonnával kevesebb - a globális felmelegedés egyik kiváltó okaként számon tartott - szén-dioxidot bocsátottak ki. Továbbá hybrid járművei az évek során mintegy 25 milliárd literrel kevesebb benzint fogyasztottak, mint hagyományos társaik. A Toyota a XXI. század alapvető környezetvédelmi technológiájával, teljes termékpalettájára vonatkozóan továbbra is a teljesítmény növelésére, a költségek csökkentésére, és a modellkínálat szélesítésére törekszik.

- Mindig örülök, ha fejlesztésekről számolhatok be. Szerintem remekül sikerült a Toyota Hilux megújulása. Megtartotta strapabíró karakterét. Kifinomultabb formavilággal, tágasabb, kényelmesebb belső térrel, valamint a szabadidőjárművekre jellemző praktikummal és funkcionalitással áll a nagyközönség elé.

Minden eddiginél erőteljesebb, és terepen is jobban helyt áll. A Hilux vadonatúj, mégis hamisítatlan maradt. Az is jó érzéssel tölt el, hogy betemetünk egy űrt, ami a Toyota Hiace gyártásának befejezésével keletkezett. Utódjaként júniusban jelenik meg a Toyota Proace, amely eredeti kisáruszállító furgon jellegével a kisvállalkozói igényeket is ki tudja szolgálni. Nemcsak modellkínálatunk frissül, hanem a környezetünk is megújul.

A kaposvári márkakereskedést a mai kor elvárásai szerint már modernizáltuk

A nagykanizsai szalon a nyár folyamán újul meg.

- Biztos vagyok abban, hogy az ügyfelek összbenyomások alapján döntenek az autóvásárlásnál. Ezért arra törekszünk, hogy ár/érték arányban a legjobbat nyújtsuk, mert a minőség nem feltétlenül drágább. Vevőinknek érezni kell, megkapták a pénzükért azt a szolgáltatást, amit elvártak. Ennek tükrében jó szívvel ajánlom a világelső Toyotát, a márka iránt elkötelezett Koto Autóházat mindazoknak, akik számára fontos a minőség, a gyors és megbízható problémamegoldás, a gondtalan autózás. Sándor Zoltán tulajdonostársammal és munkatársaimmal egyetértésben továbbra is azon fogunk dolgozni, hogy a Koto Autóház ügyfeleit olyan elégedettség töltse el, amilyen sehol máshol nem tapasztalható - ígéri Tóth László.

A Koto Autóházról bővebben >>>                www.koto.hu
7400 Kaposvár, Dombóvári u. 9. Telefon: +36 82 529 530
8800 Nagykanizsa, Postakert utca 44. Telefon: +36 93 537 330
E-mail: [email protected]

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!