2009.09.04. 05:54
Színek, formák, igények
Nagykanizsa - A Kanizsa Trend Kft. minden évben szeptemberben tartja az őszi termékbemutatóját, legújabb modelljeivel és kollekcióival ismertetve meg hazai és határon túli kereskedő partnereit.
A gyár bemutatótermében 9-éig tart a viszonteladók számára hirdetett program, melynek során a Kanizsa Trend Kft. ezerkétszáz négyzetméteren mutatja be újdonságait.
- Ezúttal tizenhat vadonatúj modellel rukkoltunk ki, a már meglévő modelljeinket új funkciókkal egészítettük ki, új típusokat is fejlesztettünk hozzájuk, továbbá kibővítettük a bőr és szövetkollekciónk színvilágát - fogalmazott tömören Miklós Zsolt, a Kanizsa Trend Kft. ügyvezetője, akitől hallhattuk: egészen a jövő hét közepéig mutatják be a Kanizsa Trend teljes kollekcióját, mintegy hetven kiállítási garnitúrát.
Miklós Zsolt ügyvezető, a Kanizsa Trend Magyar Termék Nagydíjas ülőgarnitúráján: sikeres fejlesztési irányt kezdtek el
Fotó: Gergely Szilárd
Magyarországról több száz kereskedő partnert várnak, s természetesen a közép-európai térségből is meghívták a velük régóta kapcsolatban álló horvát, szlovén, szlovák, cseh és osztrák bútorkereskedőket.
- Számunkra az őszi termékbemutató azért is nagyon fontos, mert az itt megrendelt kiállítási garnitúrákat még a karácsony előtti időszakban kiszállítjuk a bútoráruházakba, s tulajdonképpen ezek jelentik a téli rendelés-beérkezés biztosítékát - folytatta az ügyvezető, akivel tegnap megtekintettük a cég legújabb modelljeit.
- A fogyasztói dizájnt kívánjuk bemutatni, mert egy kortalan formavilággal szeretnénk kilépni a piacra.
Már eddig is széles volt a Kanizsa Trend modellválasztéka: a modern, kubikus formavilág mellett a hagyományosabb organikus is megtalálható volt náluk, de most - mint az esztétikusan kialakított bemutatóteremben tegnap magunk is láthattuk - az új kollekciójukkal megpróbálták a kettőt ötvözni. Ezáltal gyakorlatilag egy kortalan, időtálló dizájnnal álltak elő. S mivel ezen modellek egy részét már megmutatták az elmúlt hónapok külföldi vásárain, s azokon rendre pozitív visszajelzéseket kaptak, egyértelmű, hogy sikeres fejlesztési irányt kezdtek el.
- A piac bebizonyította, hogy a vad minimalizmus már a múlté, mindenképpen az organikus formák irányába kell mozdulni - vélekedett Miklós Zsolt. - A színvilágot tekintve továbbra is a fekete és a fehér az uralkodó, de emellett erőteljesen előretört, s nem csak a bútoriparban, hanem általában a divat-iparban a szürke, különösen a sötétszürke árnyalatok, és a piros különféle árnyalatai.
A nagyszabású őszi termékbemutatón természetesen látható a stílusában a legújabb trendnek megfelelő, minőségben is egyedülálló Biblio ülőgarnitúra is, mellyel a kiváló minőséget reprezentáló Magyar Termék Nagydíjat vívta ki a minap a Kanizsa Trend Kft.
- A Magyar Termék Nagydíj egy többéves termékfejlesztési és minőségjavítási folyamatnak az állami szintű elismerése, mely nagy megtiszteltetés a Kanizsa Trend minden dolgozójának - fogalmazott Miklós Zsolt, aki szerdán a Parlamentben, ünnepélyes keretek között vehette át a nagydíjat. - Természetesen nagy boldogsággal tölt el nálunk mindenkit, hogy az általunk gyártott termékeket állami szinten is ilyen rangos kitüntetéssel honorálják.
Bár a Kanizsa Trend Kft. stabil rendelésállománnyal rendelkezik, a belföldi értékesítésük az elmúlt háromnegyed évben egy kissé visszaesett. Szerencsére külföldön, különösen Ausztriában, Svájcban és Hollandiában új piacokat sikerült találni, melyek teljes mértékben ellensúlyozzák és pótolják a magyarországi kereslet visszaesését. Éppen ezért nem volt a cégnél létszámleépítés, s továbbra is szívesen látnának kárpitos szakmunkásokat, hiszen elegendő munkával rendelkeznek.