Az üzleti turizmus legjobbjai

2024.06.13. 15:00

A Nyugat-Balaton térségébe ezúttal két elismerés került

Idén tíz kategóriában adták át a Business Excellence díjakat az üzleti turizmus kiválóságainak Budapesten. Zalába, a Nyugat-Balaton térségébe ezúttal két elismerés került.

Péter B. Árpád

Az idei díjazottak a gálán. A szakmai és a közönség véleménye egyaránt számított

Forrás: turizmus.com

Fotó: Grósz Balázs

Flesch Tamás, a Continental Group ügyvezető igazgatója s társtulajdonosa leszögezte, fontos hogy a kiváló teljesítményeket és szolgáltatásokat elismerjék, Gál Pál Zoltán, a Turizmus Kft. ügyvezetője pedig elmondta: idén már 14. alkalommal rendezik meg az üzleti kiválóságot elismerő átadógálát.

Hozzátette, a Business Excellence díjat azon turisztikai szolgáltatók kaphatják meg, amelyek a szakma és az utazóközönség szerint kimagasló szolgáltatásokat nyújtanak az üzleti turisztikai szektorban. Az újítás az volt, hogy nyitottabbá tették az értékelési folyamatot, s ezúttal a különböző kategóriákban pályázni lehetett. A kiírásra 62 nevezés érkezett.

Gál Pál Zoltán arról is beszélt, a jelölteket szakmai szervezetek delegáltjai és a szerkesztőség képviselőiből álló zsűri értékelte, rangsorolta, a kategóriánkénti első háromra pedig szavazni is lehetett, s a beérkező 17 ezer voks alapján találtak gazdára a közönségdíjak. Utóbbiak közül kettő Zalába került.

A keszthelyi Hotel Helikon a legjobb vidéki business hotelek mezőnyében kapta a legtöbb voksot, a külföldi desztinációs marketing kategóriában pedig – a díj történetében először – holtverseny alakult ki, így elismerő oklevelet kapott a Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. és a Horvát Idegenforgalmi Közösség (CNTB) is.

A díjátadón izgalmas kerekasztal-beszélgetést is hallhattak a szakemberek. Semsei Rudolf, a Budapest Party Service, a VakVarjú Éttermek és a Dobay Cukrászdák tulajdonosa, valamint Flesch Tamás, a Continental Group ügyvezető igazgatója arról mondta el véleményét: hogyan nyújthatnak magas színvonalú szolgáltatásokat a turisztikai vállalkozások? A jó gyakorlatok mellett szóba került a mesterséges intelligencia alkalmazásának lehetősége a szálloda- és vendéglátóiparban.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!