Hirdetés

2024.09.16. 10:47

Irodai munkát vállalnál Dunakeszin vagy környékén? Asszisztensként lehetőséged nyílhat az elhelyezkedésre!

Az irodai asszisztensek munkaköre sokszor igencsak dinamikus és változatos feladatokkal jár együtt. Munkájukkal megkérdőjelezhetetlenül hozzájárulnak az irodai működés gördülékenységéhez, a mindennapok szervezettségéhez. A következőkben összefoglaljuk, hogy ezt pontosan milyen feladatok ellátásán keresztül teszik, illetve szót ejtünk a pozíció Dunakeszin elérhető lehetőségeiről is.

PR cikk

Forrás: freepik.hu

Az irodai asszisztensek jellemző feladatai

Az asszisztensi feladatkörhöz számos különböző jellegű tevékenység tartozhat. Munkájuk egy jelentős részét például különböző adminisztrációs tevékenységek teszik ki. Ennek részeként segédkeznek a szerződések, jelentések és egyéb céges dokumentációk előkészítésében és nyilvántartásában, valamint archiválják és rendszerezik is ezen iratokat. 

Munkakörükkel rengeteg kapcsolattartói feladat is együtt jár: telefonon, e-mailben és személyesen is egyeztetnek az ügyfelekkel, partnerekkel, valamint más érdeklődőkkel. Megválaszolják például a termékekkel, szállításokkal vagy találkozókkal kapcsolatos kérdéseket, illetve továbbítják a megkeresést az illetékes kollégához, amennyiben nem tudnak megfelelő vagy teljeskörű információkkal szolgálni. 

Mindemellett pedig a szervezői és tipikusan asszisztensi felelősségeikről sem feledkezhetünk meg. Ebbe beleértendőek például az utazások és a céges programok megszervezései, valamint az egyes meetingek ütemezése is a kollégák, vezetők és ügyfelek között. Ráadásul rengeteg ad-hoc jellegű teendőjük is akadhat, gondolva itt akár egy szerződés gyors előkerítésére, egy irodai eszköz megjavíttatására, vagy egy hirtelen felmerülő utazás leszervezésére. A pozíció tehát igencsak sokrétű és szerteágazó, ami egyúttal rengeteg lehetőséget is biztosít a fejlődésre. 

Elhelyezkedési lehetőségek Dunakeszin és környékén

Dunakeszi álláskínálatában mondhatni rendszeresek az irodai asszisztensi álláshirdetések. Ezt megerősíti a DunakesziAllas.hu kínálata is, amely kifejezetten a régióban elérhető álláslehetőségekre specializálódott. Itt több alkalommal is előfordultak már az említett pozícióra vonatkozó álláshirdetések, de emellett kimondottan adminisztrátori munkakörök felbukkanására is volt precedens az adminisztráció, irodai munka álláskategória alatt.

A főváros közelségéből adódóan meglehetősen gyakoriak az ilyesfajta lehetőségek. Érdemes tehát folyamatosan figyelni a kínálatot, és akár állásértesítőre is feliratkozni a mielőbbi pályázás érdekében. Ezek a pozíciók ugyanis rendkívül népszerűek az álláskeresők körében, így érdemes mihamarabb lecsapni rájuk.

Jellemző elvárások az irodai asszisztensi pozíciók kapcsán

Az irodai asszisztensi állások általában legalább középfokú végzettséget (érettségit) igényelnek, ami mellett a felsőfokú képesítés külön előnyt jelenthet. Továbbá a feladatok jellegéből adódóan a munkáltatók rendszerint kihangsúlyozzák a számítógépes ismereteket, különös tekintettel az olyan tipikus irodai szoftverekre, mint például az MS Office programcsomag (Excel, Word, Outlook stb.). 

A nyelvtudás esetében változóak az elvárások, ugyanakkor, ha az adott cég nemzetközi piacokon is tevékenykedik, akkor jó eséllyel legalább középfokú (jellemzően angol) nyelvismeretre is szükség lesz. Emellett pedig a szervezői és kapcsolattartói feladatokból adódóan a B kategóriás jogosítvány szintén felmerülhet kritériumként.

Végezetül, ami a személyes tulajdonságokat illeti: a helytálláshoz valamennyi esetben elengedhetetlen a kiváló kommunikációs készség, a jó szervezőképesség, valamint a rugalmasság és a megoldásorientált hozzáállás. 
 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában